Zatharina - The one and only*

Strength

Jaaaa!

Publicerad 2007-01-18 23:04:00 i Allmänt,

JA, jag skriver nu innan kommentarerna kommer om att jag aldrig skriver.. snart har det ju faktiskt gått en heeeel dag! Jäääääätelääänge.. =)
... sådärja, nu har jag lekt lite med tangentbordet också, man lär sig nåt nytt varje dag... synd vore väl om man inte gjorde det?
Idag var jag faktiskt skapligt lugn hela dagen tills jag åkte och bowlade, då kom rastlösheten tillbaka igen... vet inte vad det är med mig.. men det är ju kul att ha energi för en gångs skull =)
 

Ja, jag vet att jag skulle sjunga en sång så att vi kunde rymma utomlands tillsammans men jag glömde... förlåt.. kanske kan göra det en annan dag? Måste bara komma på en bra låt först som ger lite känsla.. Förslag? Lycka Till imorgon förresten!


Ledig imorgon, ska väl åka till skolan och göra matte ändå, jag tycker ju att det är SÅ kul! och alla nissar får säga vad dom vill, Jag gör vad jag känner för och som jag mår bäst av! Sådetså!
Ska väl fixa CV:n imorgon också... äh, jag gör den nu istället, lika bra det!

Har verkligen inget vettigt att skriva, så ha det! Puss

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2007-01-19 17:50:02

Är du kär kanske? Eller håller på att bli?

Och så fattar jag ingenting av mellenstycket som du skrev.Men det var kanske det som var meningen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela