Zatharina - The one and only*

Strength

Hemavan

Publicerad 2007-01-31 10:55:24 i Allmänt,

Soon går jag jag till bussen som för mig till Umeå, där träffar jag Vixie och Tuss och tar en fika. Fortsättningsvis tar jag bussen vidare till Hemavan med mina ssk-kompisar. Väl där ska jag åka skidor och roa mig drottninglit. Om jag blir alldeles för sjuk blir det till att ligga inne i stugvärmen och vila, men det är ändå värt eftersom jag får umgås med mina gamla vänner. Den som vill få tag på mig, vilket ni alla såklart vill, kan ringa. Apropå det så har jag inte packat i mobilladdaren. På söndag far bussen hem igen till Umeå, istället för att sova där tar jag och K bilen hem och anländer till Luleå in the middle of the night.

Ha en trevlig helg Sisters, brother, papps, mammselen, moster, Kevin Federline och alla ni andra! Det ska jag ha!
Nästa vecka får vi se vad som händer =)

 Puss och kram

Kommentarer

Postat av: Mi

Publicerad 2007-01-31 16:05:24

Ojoj, något säger mig att det kommer att gå vilt till ;) Ta det lugnt i backen sis! Och utanför backen också för den delen ;) Puss och kram!

Postat av: Bridget

Publicerad 2007-02-01 09:43:40

Hej hopp, take care! Gør ingenting som jag inte skulle ha gjort, puss och kram

Postat av: Mammselen

Publicerad 2007-02-03 09:12:32

Välkommen hem igen. Hoppas att du har haft det bra...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela