Zatharina - The one and only*

Strength

Sakna

Publicerad 2007-02-22 21:18:28 i Allmänt,

Jag saknar mycket nu.
Våren & Värmen, Pappa & Sjulsarvet, Mamma som håller skidorna med näsan utan händer =), Birgitta & Helena,  Höhöhöhööö, Per-Erik - Min idol, Maria & mina dagar i Sundsvall. Åkandes runt i bilen och lyssna på musik...
Jag saknar mina vänner och våra fikor och fester. Tjejsnack!
Helt otippat saknar jag Robi (vet att det inte stavas så Jonas..) vilket jag faktiskt inte hade räknat med =)
Jag hade gärna varit i Lövåsen och åkt skidor på fjället.. Hade gärna träffat den personalen igen. Fbu.
Sen hade det ju inte varit fel med en fungerande tvättmaskin och diskmaskin. Lite mer pengar och lite mer skor och kläder.. men man kan ju inte få allt här i livet.. =)
Jag saknar Joel, mina gamla Sambos och vännerna i Umeå. Uttersjöbäcken.

Ju mer jag tänker på vad jag saknar desto mer kommer jag på.. det måste ju betyda att jag har haft ett trevligt liv hittils om jag längtar tillbaka. Jag är Nöjd!

43057-31





Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2007-02-22 21:41:37

Se där, se där.
Om jag tänker efter, så saknar jag också väldigt mycket. Och eftersom det betyder att jag är nöjd, så är jag nöjd. :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-02-23 12:21:45

Nøjd nøjd nøjd... Jag ær inte nøjd, det ær hemskt synd om mig. Men jag saknar också en massa, så jag borde væl också vara nøjd.
Nu måste jag kan gå och krækas lite. Høhøhøhø!

Postat av: Mi

Publicerad 2007-02-23 14:13:44

Ja men det är väl jättebra att du är nöjd! Så ska det vara. Puss och kram!

Postat av: Bro

Publicerad 2007-02-23 15:21:25

Hej hopp, det är idolen här. haha.. vi får ta en fika på måndag, när jag kommer med skidorna. Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela