Zatharina - The one and only*

Strength

Livsgnistan?

Publicerad 2007-02-19 20:21:11 i Allmänt,

Idag tappade jag livsgnistan.. det var ju ett tag sen så det var väl på tiden. När man tappar livsgnistan blir man lätt arg på allt och alla. Dessutom har jag en förmåga att tro ont om männsikor dessa dagar, den biten kanske hade varit skön att slippa just nu.. Någon kanske kan påminna mig om vad det var som var så bra med kärlek?

Jag saknar min familj och jag saknar Falun.. Jag vill hem till lugna tysta skogen!

Dagen började iaf bra med att Jessie ringde, har inte pratat med henne på två månader så det var riktigt roligt, sen flirtade Fredrik Ljungberg med mig (har K som vittne på det, även om han tror att det var han som han flirtade.. =)). Klppningen som skulle bli av imorse blev flyttad till fredag, frisören hade fått influensa.. Tydligen nåt som går nu så det är ju bara att hoppas att jag slipper undan. Och matten börjar bli riktigt svår.. Men till allas förvåning så var jag och simmade idag i det enda syfet att röra på mig, alltså tränade jag =) Det ni! Har inte hänt på länge.. Ska köpa ett kort så jag håller i det, och ja Mamma, jag ska hämta skidorna i Boden så fort dom är klara.

43057-30

Kommentarer

Postat av: mams

Publicerad 2007-02-19 21:05:15

Du kommer igen...

Vad som är bra med kärlek?
ALLT! Om den är besvarad.

Postat av: Big

Publicerad 2007-02-19 21:48:58

Du kan ju glædja dig åt att du ær smart syrran. Jag fattar ingenting jag. Usch usch usch. Ja, man blir helt pirrig av kærlek. Særskilt ny sådan:) Sen blir man ju vældigt glad oftast, men det kanske ær något som din hjærna inte har fattat. Æn. Fin bild då;)
puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela