Zatharina - The one and only*

Strength

Kvinnligt/Manligt

Publicerad 2007-02-14 18:01:56 i Allmänt,


Min kvinnliga sida:
[ ] Köpt en hårfön
[X] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut (i princip ganska mycket varje dag...)
[X] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[X] Pratat känslor (känslor, vad är det?? Ingenting Sisters of Lindén sysslar med.)
[X] Tänkt på att matcha mina kläder
[X] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[X] Ringt upp en person utan konkret syfte (händer väl ett par gånger per dag =))
[X] Funderat på namn åt mina barn
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand
[ ] Druckit Cosmopolitan
[X] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"
[X] Sett två avsnitt av "Sex and the city"
[X] Känt mig sugen på en kopp te
[X] Känt glädje över att få blommor i present
[X] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ
[X] Blivit arg utan anledning (haha, någon gång kanske)
[X] Gråtit efter 9 fyllda år (det också, bara någon enstaka gång.. )
[X] Brytt mig om H&M:s val av modell
[X] Pratat skvaller
[X] Varit arg/sur utan att tala om det
[X] Kramat en kille
[X] Dansat

Totalt: 19 poäng

Min manliga sida:
[X] Ljugit om hur mycket jag har druckit
[X] Ätit en blodig stek
[X] Läst en biltidning (eller läst var kanske å ta i.. men bläddrat lite)
[X] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap
[X] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det
[X] Skött grillen under en grillfest (räknas det när man släckte eventuell eld med den röda blomvattenflaskan hemma hos pappa?)
[ ] Läst en bok av Jan Guillou
[X] Läst ett nummer av slitz
[X] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad
[X] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert
[X] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person (skada är väl kanske att ta i..)
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna (ehh... Nej!)
[X] Diskuterat bröst
[ ] Gjort lumpen
[ ] Läst nick hornby
[X] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning (slog ju faktiskt mycket starkare Birgitta när jag var liten.. tror jag iaf..)
[X]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar
[X] Lagat någonting på egen hand (det finns ju en anledning till att man kallas Tekniska Kate=))
[X] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan
[ ] Tävlat i att dricka öl

Totalt: 15 poäng

Trevligt att jag fortfarande är mer kvinnlig än manlig=)

Kommentarer

Postat av: írene

Publicerad 2007-02-14 18:56:12

...men inga poäng för en finne i näsan?

Postat av: mamma

Publicerad 2007-02-14 19:25:50

Jag är dubbelt så kvinnlig som manlig (16-8).
DET trodde jag inte.

Postat av: Big

Publicerad 2007-02-14 22:06:08

Hahahaaaa! Jaa, vi har alla haft det stora ansvaret med den røda blomvattenflaskan;)

Och nEJ?! Jag kan inte komma ihåg att du slagit mig någonsin i amrbrytning=?

Puss och kram på alla hjærtans dag. Have a nice day ;) ;)

Postat av: Big

Publicerad 2007-02-14 22:06:08

Hahahaaaa! Jaa, vi har alla haft det stora ansvaret med den røda blomvattenflaskan;)

Och nEJ?! Jag kan inte komma ihåg att du slagit mig någonsin i amrbrytning=?

Puss och kram på alla hjærtans dag. Have a nice day ;) ;)

Postat av: Kate

Publicerad 2007-02-15 18:58:21

Joho, jag hade ju bättre teknik än dig Birgit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela