Zatharina - The one and only*

Strength

Jippijo

Publicerad 2007-12-18 18:12:41 i Allmänt,

Min dator fungerar igen! och inte en krona behövde jag betala, förutom telefonkökostnaden. Snälla Apple =) Riktigt trevliga på butiken här i stan också!
Imorgon får jag åka hem, ska bli så kul att träffa familjen och få lite ledigt. Min akupunktör säger att jag måste ta det lugnt och inte stressa så mycket, det måste jag ju lyda. Min huvudvärk är fortfarande kvar men nu snart ska den väl försvinna.

Ikväll ska jag och Robi öppna julklappar eftersom vi inte har någon jul tillsammans.
Nu ska jag packa och sånt, hejhej!

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2007-12-18 18:18:47

Heja, och så bra att du går hos akupunktör. Tycker jag.

Postat av: helena

Publicerad 2007-12-18 18:30:58

jamen så kul att den fungerar igen då=) och så kul att åka hem! hälsa hem. puss och kram

Postat av: mammselen

Publicerad 2007-12-18 21:48:16

Men va bra... ingen kostnad... helt otroligt...
Kör försiktigt hem. Ha ingen brådska. Bättre att komma hem
lite sent, än att inte komma hem alls.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela