Zatharina - The one and only*

Strength

Ikea

Publicerad 2007-09-01 00:23:21 i Allmänt,

Änteligen är allt fixat och klart. Har varit på Ikea hela dagen och shoppat. Tur att man är två. Nu ser det riktigt bra ut här inne, det enda som fattas är en soffa som vi itne vet vart vi ska få tag på och sen en byrå som inhämtas på tisdag. Alko hann vi med också, blev en del dricka för kommande fester. Icke att oroa sig för!

Mina humörsvängningar är värre än någonsin dessa dagar, snälla Robi fångar upp mig och håller om mig när jag halvt-gråtandes är på väg ner på golvet. Men nu har det lugnat sig igen.

Näpp, ska gå och lägga mig snart, Puss och kram.

image38

Är man liten får man krypa in i luckorna istället =)

Kommentarer

Postat av: Big

Publicerad 2007-09-01 01:12:20

Nej men vad jobbigt... Jag ska försöka komma och hälsa på dig ändå. Fast jag börjar jobba i Norge igen. Jag och Markus kanske ska åka till New york också... Jaja, jag saknar dig med, vi har ju inte setts sen påskas. Det är längesen det. Puss och kram

Postat av: Big

Publicerad 2007-09-01 01:13:12

Sen skulle ni ju haft min soffa men det är ju kanske lite långt bort...

Postat av: Kate

Publicerad 2007-09-01 01:38:23

Jo, jag vet, har tänkt på den soffan men den är ju itne så lätt att frakta upp hit. Vad ska ni till NY och göra? Vi tycker ju inte om usa ju..

Postat av: mammselen

Publicerad 2007-09-01 09:38:43

Men TACK för att du tänker på att du ska lugna ner mig!
Soffan måste väl gå att fixa dit. Fråga snälla morbror om ni får låna hans släpvagn en dag... (jag tror säkert att han har en så´n). Bror har väl drag på sin bil... eller kanske Robi har... så då är det ju lätt som en plätt.
Var dina humörsvängningar kommer ifrån, det fattar jag inte. Tur att Robi förstår att trösta.

Postat av: Kate

Publicerad 2007-09-01 13:02:19

Det är lugnt med släp, man får låna gratis av bostadsföretaget. Så det är luuuugnt!

Postat av: Big

Publicerad 2007-09-01 13:07:40

Men ta en liten mini-semester till Falun då:)Vadå inte vet vart ifrån humörsvängningar kommer... Problem med humöret har väl alltid funnits i vår familj:P
Jaja, jag tycker väl att Usa är ett okej land, men inte bättre än nåt annat som de verkar tro. Någon gång ska man väl se det också:) Men vi får se... Vi ska ju till Thailand i vinter också.

Postat av: mammselen igen

Publicerad 2007-09-01 16:55:21

JAG tycker inte att JAG har så mycket humörsvängningar.

Postat av: irene

Publicerad 2007-09-01 22:26:58

Vilken himla tur att Robi fångar upp och in dig. ...jobbigt med humörsvängningar...

Postat av: Kate

Publicerad 2007-09-02 12:11:27

Nä, kanske inte du mamma, men pappa har ju temprament och jag tror att alla systrar Lindén har mer eller mindre av ligga-golvet-och-gråta-sjukan.

Postat av: irene igen

Publicerad 2007-09-02 18:01:02

sen har vi en del på norfarsidan också tror jag... även om det hoppat över dig Anna-Lena

Postat av: mamma

Publicerad 2007-09-02 19:21:11

Inte hade han pms... vad jag vet... :-D
Nä, skämt åsido...så´na depparsvackor som mina döttrar kan ha, det tror jag aldrig att jag såg hos honom.

Postat av: irene

Publicerad 2007-09-03 20:42:03

...säj inte det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela