Zatharina - The one and only*

Strength

He e int lätt å va en plätt

Publicerad 2007-04-30 10:41:37 i Allmänt,

Inatt drömde jag nåt skumt igen. Jag hade tagit någon slags examen och hela familjen plus lite alla möjliga vänner var där. Tydligen var det en tradition att hugga den som firades med nåt vasst.. Först var det några knivhugg i rumpan, sen 17 knivhugg i höger arm. Birgitta hade inga som helst problem med att sticka mig men Helena hade visst någon spärr. Det gjorde egentligen intte ens ont, blev som bedövad efter ett tag.. I slutet skulle hon iaf hugga mig i vänster lår med en korkskruv men det blev aldrig av, hittade inget bra ställe utan folk. Däremot hittade vi två snubbar från Piteå som klagade på zigenare så jag började diskutera fördomar med dom. Lite skadad från familjemiddagarna kanske?
Är det någon som kan försöka tyda den drömmen till något vettigt?

Nu ska det ut på stan och inhndla något till kvällen förhoppningsvis. Det blir grillning och fest, Melody Club är tydligen på kåren så vi ska dit och shaka loss. Inte för att jag tycker att musiken är bra men när det äntligen händer nåt får man ju passa på. Skulle hellre gått på en The Ark- spelning men som tur har vi inte. Gimme love to give liksom.

Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2007-04-30 16:30:01

ja sjælv var man ju och såg the ark igår. pilutta dig!!! de var sktibra ska du veta. kanske du skulle kommit hit ændå. korkskruv i låret på dig!! puss och kram

Postat av: mammselen

Publicerad 2007-04-30 16:56:00

Haha... ja, var kommer alla drömmar ifrån?

Enligt drömboken: Knivhugg. Känna sig sårad av någon annans anmärkningar, handlingar eller attityd; aggressiv sexualitet.

Vad vet jag?....

Postat av: Kate

Publicerad 2007-05-01 02:22:25

Satt som spiken i kistan den drömtydningen! eller hur man nu säger.

Postat av: Big

Publicerad 2007-05-01 09:19:21

Jag skulle bara sæga att jag aldrig skulle knivhugga dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela