Zatharina - The one and only*

Strength

6 och en halv vecka kvar..

Publicerad 2006-10-30 20:02:28 i Allmänt,

Sen får jag komma hem igen! Lugna puckar... I helgen åker jag till Umeå och hälsar på.. Får ju bo hos mina gamla pärlsambos.. eller såsen och kudden som mamma säger =) Ska försöka hälsa på alla jag känner där vilket kan bli ganska svårt så seg som jag är.. men vi kanske träffas ute på någon fest.
Fysiken började idag, ryktet säger att det bara är en repetion från gymnasiet och då ska det nog gå bra.

Annars så var det fest i helgen, alla var fulla och glada! (bli inte arg nu, lilla mamma) funderar på om det är så att en i klassen raggar lite... men vad vet väl jag? jag vill ju som vanligt bara vara kompisar med alla och fattar inget annat =) Blev osams med två, så går det när dom säger saker som inte stämmer. ARG!

För övrigt så tycker jag att samtliga systrar ska rycka upp sig, det är ju som sagt bara sex och en halv vecka till jullov, inte för att jag vet hur det ser ut för er men något liknande lär det ju vara. Ska alla vara hemma förresten?

                            syskonskara student

Jag längtar hem!

Snart är det prison break, det är då det händer! Sen ska alltid lika trötta donnan äntligen få gå och lägga sig! i sitt nystädade rum dessutom =)
    Puss och kram

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2006-10-30 21:02:12

Jag är inte alls förvånad om en i klassen raggar... en sådan toppensnäcka som du är!

Postat av: Bridget

Publicerad 2006-10-31 20:14:09

Of course my horse, im coming home- ja du ær u en toppsnæcka, men vet du vad? det ær jag med puss och kram

Postat av: mamma

Publicerad 2006-11-12 21:50:13

Kommer det nå´t nytt snart?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela