Zatharina - The one and only*

Strength

Sol ute, bränd inne...

Publicerad 2006-05-09 19:17:04 i Allmänt,

Hejjhejj, nu har det varit sol i flera dagar såv i har bara legat ute och solat vil dammen.. jag och mina sambos. Vi lyckas ju alla bli lite brända men inte så farligt.. tills idag. Smart som jag är tror jag ju att bara för att det blir kallare i luften så blir det automatiskt mindre starkt solsken, så jag var ute och gick som vanligt i tröjan som lägger sig som bra i vinden (=)). och är man lite halvt bränd sen dagen innan var det tydligen ingen bra idé.. det sticker och kliar och sen inbillar jag mig att det har kommit fram nya födelsemärken. Malignt melanom får man passa sig för. Imorgon ska jag iaf vara i skolan hela dagen så det blir inge solsken för mig, men man tror ju ändå inte att solen ska vara så stark i Sverige i maj, men ack så fel man har.. år efter år..

På fredag så är det fest på designerskolan, ska nog dit en sväng och kika lite. Var förbi en sväng idag och blev visad runt en sväng av en gammal polare från falun.. inte dåligt vilken lyxskola dom går i.. Om man ändå hade blivit lite mer kreativ och hade någon kul förmåga att kunna skapa sånt där skoj.. Men jag är ju bra på matte iaf..=) det kommer jag ju långt på..eller?

Det händer inte så mycket i mitt liv som är värt att berätta men man får ju skäll om man inte skrive här ibland så det är ju bara att blajja på...
Mågon måtta får det vara, ha det bra hej.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2006-05-09 20:11:11

Då vet jag precis. Tröjan som lägger sig så bra i vinden...
:)

Postat av: emma

Publicerad 2006-05-09 23:18:00

va? jag fattar ingenting! har dem designerskola i ume förresten...... det låter ju alla tiders, som min farmor skulle ha sagt!!

Postat av: Mammselen igen

Publicerad 2006-05-13 09:02:56

Inte får du väl skäll om du inte skriver???
Det kan jag aldrig tro. Men det trevligt att ta del olika tankar och göranden.
Här hos mig är det bara jag som är vaken. Glenn, han fick upp mig... och efter att han hade fått mat så blev han så nöjd. Så nu sover han igen. Och Helena.

Postat av: irene

Publicerad 2006-05-13 19:18:43

...och Julle fick upp mig halv 7 i morse... efter hundpromenad och frukost gick jag och la mig igen...

Postat av: Mi

Publicerad 2006-05-20 10:38:27

Uppdatering tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela