Zatharina - The one and only*

Strength

Schlagerkväll och jag håller på att bli sjuk...

Publicerad 2006-05-20 15:26:40 i Allmänt,

Ikväll ska vi alla heja och sveja på Carola som vi tycker om så mycket! eller inte.. men låten är ju bra och man måste ju hålla på Sverige så då gör vi det! Skulle egentligen ha festat ikväll men sambons fotbollslag + den andra sambons kompisar ska ha fest i lägenheten och jag känner inte för att umgås med en massa grabbar.. och dessutom håller jag ju på att bli förkyld så då är det bättre att hålla sig lugn. Och sen kan mamma hålla sig lugn också. och det är ju bra.
Annars så har jag ett seminarium och en tenta kvar på hela terminen så det är ju inte alltför mycket att göra, ledig en och en halv vecka nu fast jag lär ju förbereda mig för det där sista iaf. Men en tenta med svarsalternativ kan ju inte vara alltför svår =)
Om drygt två veckor kommer jag hem till falun igen och kan lägga allt som jag egentligen inte vill vara med om bakom mig. Förhoppningsvis kommer jag in i Luleå till hösten, fast det är ju ganska mycket ångest det också...
Annars har jag inte så mycket att säga Maria, klassen tränar till brännbollsyran men bollsporter har ju aldrig varot min grej så jag fungerar som maskot istället, nån måste ju vara det också=)
 Nu ska jag sova, puss och kram hej

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2006-05-20 17:19:29

Tack Katarina! För att du lugnar mig.
Nu är jag alldeles lugn!
Kan du prata förstånd med Helena också?

Postat av: Mi

Publicerad 2006-05-20 17:28:39

Brännbollsyran det är skoj det. En upplevelse utöver det vanliga ;) Puss och kram!

Postat av: Helena

Publicerad 2006-05-21 15:07:56

jag är lugn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela