Zatharina - The one and only*

Strength

Jag är inte så klok...

Publicerad 2006-05-23 22:39:17 i Allmänt,

Jag ringde hem till mamma för lite rådgivning och stöd. Hon började med att lugna mig och fortsatte med att säga att jag inte var så klok längre.. och jag vet ju att hon har rätt, jag gör ju bara illa mig själv egentligen.. men det är faktiskt inte så lätt... Sen lugnade hon mig igen så det är lugnt... men jag är inte lika klok som hon, men vem är det egentligen? Hon stöttar iaf en när man är ledsen.
Alltihop medans Lillasyster sitter i bakgrunden och säger att jag inte ska gråta... Underbara familj!
Nu sitter jag iaf och käkar fil med bra magbakterier i, precis som mamma sa.
Jag överreagerar ju lite men det kanske beror på att någon annan syster också är lite ledsen, vi brukar ju synka ganska bra.
Puss och kram

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2006-05-24 09:17:19

Det är lugnt, Katarina...
Jag förstår dig ju. Det finns värre saker här i världen, och vad gör det om hundra år???
Här ska städas... visst älskar du att torka fönster?
Det är bland det tråkigaste jag vet. Jag tror att jag sparar det ett tag till.
Förresten, jag har också varit ung, och jag har inte alltid varit så klok. Livet går inte spikrakt.
Puss och kram.Upp med näsan och ut med bröstet.
Du är bäst/mammselen

Postat av: Big

Publicerad 2006-05-24 17:41:04

Yes it was me... japp jag græt en skvætt också. japp, det ær hemskt. och næstan lika jobbigt idag. Tænk om man kunde stænga av kænslorna. nej nu ska jag och maria in till Oslo och dricka lite vin. Eller hon ska. Jag ær inte så himla sugen. See yah sis :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-05-24 20:25:55

Ni är starka som vågar vara svaga Kom ihåg det alla L-flickorna
Det är svårt på ett annat sätt för oss som ska vara så starka och kloka jämt.
Här ska det bli ändring på det !

/ irene

...och Birgitta som ändå kallar mig "hennes galna moster"... det är nåt som inte stämmer... jag mårte fundera på det här....

Postat av: Helena

Publicerad 2006-05-24 21:58:03

hej kate...jag tycker om dig! puss och kram!

Postat av: mamma

Publicerad 2006-05-27 15:45:39

Hur är det md magen nu då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela