Zatharina - The one and only*

Strength

Gammal kompis upphittad=)

Publicerad 2006-05-28 22:01:11 i Allmänt,

Hejhej!
Har precis fått en gammal ny kompis.. Äldsta systers ex oriktiga lillebrorsa.. Tydligen kompis till min kompis i klassen, världen är allt bra liten. Han bor i Norge och tyckte att jag skulle ge hans telefonnummer till syster som också bor där så han kunde diskutera det här med stenar som ska heala med henne. Han är ju kille så han tror ju absolut inte på sånt, jag har redan diskuterat med han men det är ju som omöljigt med en del männsikor...=)

Snart är det slut på skolan, en redovisning och en tenta kvar, sen blir det till att åka hem.. PÅ MÅNDAG SKA VI ÅKA BROR!!!!!! kom ihåg det, och kom inte med någon dålig ursäkt i sista sekunden.

Jag köpte förresten världens finaste skor igår, men jag måste byta storlek. Egentligen hade jag ju inte råd men man måste ju unna sig något och sis tar ju studenten så man kan säga att jag gör det för hennes skull... eller nåt..=)

I helgen var det brännbollsyran, det är ju helt galet på ålidhem.. men det var himla kul, sista helgen med polarna här uppe också.. man vet ju inte om man kommer bo här i höst ens en gång.. men det visar sig!



Nej mamma och moster, ni behöver inte oroa er! Det är vettiga människor allihop =)

Kommentarer

Postat av: Mi

Publicerad 2006-05-29 10:01:00

Nu blir jag nyfiken!! Är det nån som jag borde veta vem det är eller? Skoj att du haft en bra helg! Brännbollsyran är helt sjuk... Men rolig! Puss och kram!

Postat av: mamma

Publicerad 2006-05-29 20:19:07

Det här med en gammal ny kompis. Förklara dig. Måste ha nå´t med Maria att göra...

Postat av: irene

Publicerad 2006-05-30 22:03:31

...inte blir jag orolig inte. Huvudsaken att du har roligt! / irene

Postat av: Big

Publicerad 2006-05-31 16:53:54

fattar inte? who>?

Postat av: Big

Publicerad 2006-06-04 12:31:29

vet inte, onsdag eller torsdag kvæll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela