Zatharina - The one and only*

Strength

Ångest

Publicerad 2006-03-27 21:16:22 i Allmänt,

Jag VILL inte flytta! men jag vill ju ändå bli brandingenjör tror jag.. innebär att jag måste flytta till Luleå.. men hur kul är det att flytta igen, bo ensam tror jag inte är det roligaste heller.. och hur ska jag någosin kunna hitta bättre sambosar är min honungspaj och mitt sockerbär? och hur ska dom klara sig utan sin toppsnäcka?

Och vi glömmer höst och vi glömmer vår
Vi glömmer allt och tror att tiden är svår
Men man kommer på, sen efteråt
Att vi hade rätt kul emellanåt

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2006-03-27 21:37:12

Men vaddå, flytta???
Har du kommit in på nå´t annat, eller?
Lugn, ta en sak i taget. Du bestämmer dig väl senare hur du ska ha det. Inte nu.

Postat av: Helena

Publicerad 2006-03-28 09:42:15

hej hopp! jag har inte råd att åka nånstans...har satt en budget på 600 kronor. mer än så får jag inte göra av med, och jag har redan gjort at med nästan hälften...och då har inte månaden börjat än...men du kommer ju hem snart! eller hur? puss och kram

Postat av: Bro

Publicerad 2006-04-02 13:10:06

äh, vadårå... det är fint i luleå... nära till boden också!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela