Zatharina - The one and only*

Strength

Nä, det är inte lätt när det är svårt...

Publicerad 2006-06-05 11:21:57 i Allmänt,

Aldrig trodde jag väl att det skulle bli så tungt att lämna allt och alla här i Umeå när jag flyttade hit i Januari... men se så det blev.. om en timme dyker väl brorsan upp och hämtar upp mig på vägen till falun.. Alltid trevligt att komma hem men som jag kommer sakna norrland =) (nu blev du glad va moster? =))



Nobody said it was easy, no one ever said it would be so hard...

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2006-06-05 13:09:37

men du får alltid komma och hälsa på mig och emma i vår fiiiina lägenhet=)...jag längtar tills du kommer=)...vi ses inatt då kanske. puss och kram

Postat av: irene

Publicerad 2006-06-07 19:53:34

Självklart att du saknar VÄSTERBOTTEN !!
"Norrland" har du nära till när du är hemma.
Välkommen tillbaka / irene

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela