Zatharina - The one and only*

Strength

Gamla ragg =)

Publicerad 2006-06-11 00:52:09 i Allmänt,

Nu har jag och Birgitta precis kommit hem från stadens gator.. Träffade en hel bunt gamla ragg och allihopa var så trevliga så.. alltid kul att träffas när man inte setts sen förra sommaren =) Det kunde man ju iofs räkna med att vi skulle göra eftersom varken jag eller birgitta hade klätt upp oss alls, själv var jag ju halvsvettig efter en hård forbollsmatch men gänget. Det måste ju vara så att det är jag som är klippan i laget, någon annan benämning kan inte vara aktuell =)

Nu ska jag sova, på måndag börjar jobbet.. tidiga mornar heeela sommaren.

syskonskara student

Charmigare kan ingen vara än mammalenas barnaskara...=)

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2006-06-11 15:45:43

Alldeles riktigt. Den bilden är ju bara SÅ bra... Och texten alledles sann :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-06-11 21:25:21

så söta ni är / irene

Postat av: mamma

Publicerad 2006-07-04 18:33:59

Katarina... hon bara jobbar och jobbar. Det är nog därför bloggen står still...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela