Zatharina - The one and only*

Strength

Stålfarmor!

Publicerad 2006-01-06 21:01:56 i Allmänt,

Det är ju inte det lättaste att koncentrera sig på bloggskrivandet när man samtidigt tittar på lets dance och samtidigt också kryper runt på alla fyra och leker med katten... =) men det är en kul lek Maria har kommit på och Glenn verkar ju gilla den..

Idag åkte jag, två systrar och en pappa och hälsade på farmor, hon är gammal och cool... Man ska passa sig för att köra bil på vintern, man kan bli påkörd och få ligga och skrika. Nä då är det bättre att vara inne och sova och äta. Lyd farmors råd, Gammal är klokast!

Maria håller på att baka kladdkaka, det var ju någon som sa att choklad är bra om man har brist på kärlek så det måste ju både hon, jag och helena ha som bristvara så mycket choklad som vi käkar.

Och Birgitta, du fattade helt rätt angående skorna och macke, du borde fatta om du tänker lite... det är ju samma sak med en bil för dig som är kille =)




Ingen raggade egentligen på någon...
 




Kommentarer

Postat av: Mi

Publicerad 2006-01-06 22:28:35

Men den där torra kladdkakan gav ju inte direkt nån tröst...

Postat av: macke

Publicerad 2006-01-06 23:20:08

Du kate de börjar ju bli dags att byta bil för mig, får ta och åka runt och provköra ett par stycken då med andra ord känna på framvagnen, ratta den lite, den den en smisk på bagageluckan och kolla om blinkersa funkar på den...Jag som har beslutsångest när jag ska köpa grejer måste ju provköra många många många bilar kommer bli jobbigt....ok jag är dryg :P puss o kram på dig katie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela