Zatharina - The one and only*

Strength

Men kom hem då!

Publicerad 2006-01-08 19:22:54 i Allmänt,

Just nu saknar jag mina vänner mest av allt... men två kommer ju hem idag så dom får jag förhoppninsvis träffa snart.. Vi kan ha kul vi, men det händer ju ibland att det spårar ur =)
   Usch vad jag kommer sakna allt tok och alla tjejfester när jag flyttar till umeå... men jag får väl hitta några där också att toka med. Om det finns några där uppe... eller är alla norrlänningar stela och tråkiga? Neee, jag har ju sett annat =)

Jag börjar bli lite nervös... första dagen på skolan kan man ju oroa sig för.. men alla är ju nya så det får väl gå men sen att komma in i nya lägenheten första gången och bekanta sig med sina nya sambos... shit vad konstigt det känns...men det ordnar sig säkert!!!

Ikväll är det navy cis på tv, det har jag missat många veckor nu, hoppas att man får se det ikväll om inte mamma ska se sporten då, sverige vann ju dubbelt idag! =)

Man har ju inte så mycket intressant att skriva men det här med tabletter känns ju så onaturligt och man kan ju inte se nåt till slut... eller hur helena?

Kerstin gör Victoria Beckham
   Kerstin gör Viktoria Beckham =)


Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2006-01-08 20:42:25

definitivt kate!....tabletter känns inte riktigt rätt...alldeles för onaturligt....när började man bry sig om sånt???....ujujuj

Postat av: mammselen

Publicerad 2006-01-08 21:24:21

Norrlänningar stela och tråkiga? Det var det värsta...Jag då?Så himla tråkig är jag väl inte. Kolla Helenas bild på hennes blogg...Jag har då skrattat så att jag har ont i magen!

Postat av: Big

Publicerad 2006-01-08 22:20:26

Appropå tabletter så glømde jag mina malariatabletter i Lycksele. Det kan alltså hænda att jag insjuknar i malaria hær. Så du vet. Puss och kram

Postat av: irene

Publicerad 2006-01-09 18:20:56

hörru - är jag stel och tråkig??? passare, du är så pass nära att du kan få ångra det där. / irene

Postat av: macke

Publicerad 2006-01-10 12:42:11

Äschh då var är dina tjejfester motför fest på rågången 13 med kalle, sälen, nilsson skägget och grabbarna ??? It´s gonna happen soon :P ryktas faktiskt om paintball snart, ännu en ny challange med andra ord :P puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela