Zatharina - The one and only*

Strength

Hepp

Publicerad 2006-01-22 19:35:01 i Allmänt,

Hej allihopa igen!!
Det var väldans längesen nu men jag har ju ingen dator så då är det inte så lätt...  Men nu lånar jag iaf simmes dator medans han och tuss tittar på fotboll.. Hur kul är det? inte kul alls.. så hadejag tänkt plugga men då svarar inte mamma som ska hjälpa mig.. så då hade jag inte mycket för mig så då kunde jag lika gärna sitta här en stund..
Trivs som fina fisken här i umeå iaf, sambosarna är mycke bra och skolan är ganska enkel...
Mycke fest är det, nollningen pågår i en vecka till.. hur ska man orka.. =)
Fikade idag med nya kompisar, väldigt trevligt!  Eftersom alla jag umgås med utanför klassen är killar så är det helt underbart att snacka lite strunt med tjejer ibland... Killar har ju inte lika bra förmåga när det gäller sånt...=) Inget ont sambos!

Nu ska jag prata med syster!

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2006-01-22 20:14:16

...och jag som sladdar in på din sida varje dag för att se hur du egentligen har det... Tur att du får låna dator till slut så att en gammal moster kan andas lignt =))
Njut av sällskapet och festerna - tids nog blir det hårdpluggande !!

Postat av: Johan

Publicerad 2006-01-23 13:34:14

hähä.. pluggat kommer senare ;)

Postat av: mammselen

Publicerad 2006-01-23 20:21:43

Håller med Irene jag

Postat av: irene

Publicerad 2006-01-23 21:16:06

Tänk så kloka mammor ändå kan vara !

Postat av: emmis

Publicerad 2006-01-23 22:26:01

åååh vad avundsjuk jag blir..... norrland, jag säger bara det!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela