Zatharina - The one and only*

Strength

Askalasdålig dag...=/

Publicerad 2006-01-09 15:25:36 i Allmänt,

Ingenting går min väg idag ju... fattar inte vilka papper jag ska skriva ut ens en gång, om skolan får som dom vill blir det ju hur mycket som helst.. Äh.. struntar i det just nu.
La mig på golvet och grät en skvätt, tur att man har en lillasyster som förstår och sätter på lte deppmusik så man deppar ännu mer..
  Snart ska jag iaf åka och fika med mina friends som kom hem igår, någonting bra av denna dag iaf..

Kallt är det också, och ångest har jag över att flytta och börja plugga. Bättre kan det ju inte bli!!
  Glenn sitter som vanligt i fönsterbrädan och spanar på fåglar.. viftar lite på svansen, rycker lite i benen och jamar lite när det passar.  Han är ju gullig.

 Nu ska jag sluta för Kerstin kommer snart och hämtar mig så jag slipper fundera på hur jag ska ta mig till Emelie, tur att man har vänner som ställer upp!

My lovely friends!

Kommentarer

Postat av: Mi

Publicerad 2006-01-09 16:40:53

Om du bara tar det lite lugnt så ska du se att allt kommer att lösa sig till det bästa. Och det kommer att bli kanon att få flytta. Bo i en ny stad, större än Falun = mer affärer ;)och träffa nytt folk. Du kommer att få skoj! Föresten så känner du ju redan ganska många där, så du kommer ju ha folk som tar hand om dig redan från dag ett!

Tur att Helena är där och tar hand om dig mellan snyftattackerna iaf ;)

Puss och kram!

Postat av: irene

Publicerad 2006-01-09 18:22:18

VÄLKOMMEN TILL VÄSTERBOTTEN !!!!

Postat av: Big

Publicerad 2006-01-09 18:32:43

Så brukar jag också gøra. Lægga mig på golvet och deppa ihop alltså. Har inte gjort det æn hær allafall och det ær ju ett gott tecken. Jag har också en massa tråkiga saker att fixa! A-kassan, eftersændning av post mm... fattar inget och orkar inte! Jaja, nu var det ju inte jag som skulle klaga. Jag vet hur dte kænns allafall. Men vi vet ju att du trivs i norr allafall, så allt ær ju inte dåligt med flytten. Puss och kram

Postat av: macke

Publicerad 2006-01-10 12:45:23

Men katie då, inte kan du väl vara så arg och ledsen är väl onödigt när du har så många fina vänner, och mindre coola vänner. Hursom helst så kommer du ju äntligen att slippa falun och åka längre upp norr!! att du dessutom blir granne med din bästaste kompis i hela världen är väl bara ett + !! haré bra katie puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela