Zatharina - The one and only*

Strength

Nattmänniska

Publicerad 2006-02-11 01:13:22 i Allmänt,

Jahapp... här sitter man och väntar på sina sambos som förhoppnigsvis ska komma hem någon gång...
Pratar kärleksproblem med kompisar, alltid  intressant.. inte på ett roligt sätt, men så slipper man tänka på sina egna.. inte kärleken men annat..
Idag har jag iaf pluggat och  är nästan klar med uppsatsen som ska vara klar på måndag... ska bara plugga massa etik i helgen... ===) såååå roligt... =(
Pratade iaf med Jessie idag några timmar eller någon iaf, och som jag saknar mina gamla trogna vänner hemma i Falun... men vi ses väl i mars kanske.
Jag och Ida fyller iaf 21 samma dag så då blir det fest! med cocktail, både drinkar och klänningar. Bered er för den! Då är såklart mina lovely syskon också välkomna!

Nu ska jag gå och äta lite och sätta mig i soffan och glo på TV-apparaten...



It's always me that's reaching out
For your hand

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2006-02-11 18:36:13

Hej du. Jag har varit i Umeå idag och fixat i ALex lägenhet. Fast jag såg inte skymten av dig under alla de timmar jag sprang på alla sekundhandaffärerna. Ta en tur till Carlshem och hälsa på kusinen nån gång. Det skulle säkert uppskattas.

Postat av: Mi

Publicerad 2006-02-13 09:10:49

Jag kommer på cocktail-party! Men jag vill gärna slippa klänningen..

Postat av: mammselen

Publicerad 2006-02-14 19:03:42

HA EN RIKTIGT BRA ALLA HJÄRTANS DAG!
PUSSAR OCH KRAMAR från MAMMA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela