Zatharina - The one and only*

Strength

Don´t bother

Publicerad 2006-02-21 15:01:27 i Allmänt,

I´ll be fine..

Idag bar det av till sjukhuset för att få spruta och se om jag har något skydd mot tbc eller inte.. fick lite andra saker gjorda där också.  Så på fredag ska jag dit igen och kolla om jag har fått någon reaktion eller inte.. i såna fall blir det en spruta till... och hepatiten måste jag också fixa.. tur att jag inte är spruträdd iaf =)

På fredag är det sittning också, fin klädsel... vad innebär det egentligen? Och Lars Winnerbäck har släppt en ny singel!!! och skiva med det bästa kommer också.. precis vad jag behöver.

Jag saknar mina kompisar och min familj mer än någonsin.. skulle vara skönt att komma hem men det känns som att det inte är läge att missa någon föreläsning just nu... Den tentan kommer inte bli kul.. men som mamma skulle ha sagt: Sträck på ryggen och upp med näsan, Du är bäst!




Där elden falnar men fortfarande glöder... 






Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2006-02-21 17:52:45

Du kan ju hälsa på gammostrarna,nästan lika bra som mammselen...
Nää,inte alls så bra,inte ens på långa vägar.
Men då får du ju lite Anderssonskt i alla fall,så kanske hemlängtan går över lite.
Och kompislängtan får du väl se till att dina sambos stillar.Kan inte de fnittra,makeuppa sig och flamsa lite på tjejers vis...
Så kanske din hemlängtan går över lite.
Pusssss, du vet att du är bäst.
(Och det är också Maria, Per-Erik, Birgitta och Helena).

Postat av: Mi

Publicerad 2006-02-23 07:59:08

Fin klädesel, är väl helt enkelt lite finare klädsel. Typ ett snyggare linne. Jeans kanske funkar också. Äsch jag vet inte, det är svårt det där. Kolla med kompisarna hur de ska vara klädda, så vet du vilken nivå du ska lägga det på. Sittningar brukar var SÅ roliga, mycket happenings, hehe...

Synd att du inte kan följa med t Oslo :( Men det blir säkert fler gånger. Det är ju snart påsk och då ses vi ju! Puss och kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela