Zatharina - The one and only*

Strength

Sail away with me honey, I put my heart in your hands...

Publicerad 2006-04-21 19:11:56 i Allmänt,

Hejje, jag är riktigt upp och ner.. men som tur är har Sis Big tydligen laddat ner en väldans bra låt som jag kan lyssna på om och om igen, fast nu är det Sis Hellyeahs Arvids klocka..
Igår såg jag Så som i himmlen för första gången, riktigt bra film faktiskt... Jag var ute och sprang också som inte har hänt på cirkus 9 månader.. har ganska kraftigt ont i lår, mage och rygg.. skitjobbigt var det också. Men sen när jag var klar  med det beställde jag en iPod så kanske det blir roligare att springa.. kan man ju hoppas..
Jag kanske är konstig men jag har aldrig upplevt den där känslan av att vara nöjd när jag har tränat som mamma alltid tjatar om, jag känner mest ingenting förrän dagen efter när jag får ont i halva kroppen...
Har så mycket att plugga i helgen... inge kul, massa dåliga artiklar och saker att skriva. och inga pengar har jag heller.. Jaja jag vet, en iPod hade jag tydlligen råd med... men den behövde jag verkligen, jag köpte ju te.x. inte skor idag fastän man fick två par för priset av ett, och dom behövde jag nästan.
Vi har iaf fint väder här nu, men man sitter ju i skolan om dagarna så det är ju tur att man solade järnet när man var hemma.
Min honungspaj är inte hemma, kommer inte hem förrän på söndag.. vem ska jag prata med då? Mitt sockerbär är iofs sig inte heller hemma men han kommer ju hem på några timmar så han behöver jag inte sakna så mycket...

Big och Hel


Kommentarer

Postat av: Big

Publicerad 2006-04-21 21:45:23

Haha, yeah right:) Jag sæger detsamma. Ja visst ær låten bra, fast ni tyckte jag spelade sønder den sist, hade jag før mig... Ikvæll har de svenskafton på idol hær i norge. Min favorit sjøng kent. Jaja, kul att du bestællt en iPod allafall, hoppas du blir nøjd:) Puss och kram

Postat av: mamma

Publicerad 2006-04-21 21:51:18

Ja men jag menar att man är nöjd efter träningen, för att man har gjort det. För man vet ju att det är nyttigt att hålla igång lite. Och så gör man det ändå, fast det är motigt. Och DÅ blir man nöjd. Fattar du?

Och stå inte upp och ner längre. Allt blod kommer ju i huvudet, och det kan väl inte vara bra....
Vänd på dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela