Zatharina - The one and only*

Strength

Mitt namn är Kate-känslomässig-berg-och-dalbana...

Publicerad 2006-04-09 22:05:57 i Allmänt,

Det är ändå underligt hur fort humöret svänger ibland... alldeles nyss kände jag mig väldigt nöjd med livet och alldeles lugn i själen... sen måste jag ha tappat själen i golvet... jag tappade humöret helt och det kändes som själen gick i kras.. utan egentlig anledning.. Så jag tog mig en av de längsta duscharna i historien, fick en sambo att bli arg för att jag inte svarade i telefon när det ringde (men hallå, jag stod i DUSCHEN!!!)
fick min nya vän att bli orolig (fast han är inte så ny längre...) och slutligen fick jag mamma att tro att jag hade varit full och tappat mig själv i golvet... så kan det gå...
det är jobbigt när det blir så här för jag kan inte förklara det.. och då tror den ena att jag är arg på han fast han mest är snäll hela tiden.. fast det har väl säkert något med han att göra... det brukar vara så när jag tänker efter i efterhand...
Christians låt är förbaskat bra, inte för att jag riktigt hör vad han sjunger men det är säkert nåt bra..
Hejrå

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2006-04-10 11:18:08

hej hej...du influerades nog av mig. igår var en riktig bottendag...usch! jag tror att mitt kassa humör hoppade på ett tåg till umeå och sprang hem till dig och hoppade in i din kropp. så kan det gå. och vem är din nya vän? och christian sjunger If I were an ant and you were an apple, maybe I could climb on you. I´m guessing that I would probably try to eat you. så sjunger han, till sin flickvän. jag vill att nån ska skriva en låt till mig också! snart ska jag till skolan och ha pruttkemi. puss och kram

Postat av: Mi

Publicerad 2006-04-10 12:10:53

Oki, då kör jag väl hem själv imorrn då. Stackars, stackars mig.. Närå, det ska nog gå fint det. Puss och kram!

Postat av: Big

Publicerad 2006-04-10 19:15:55

Å hej och hå. Jaa, vad säger man. Jag har kommit på lösningen till dina problem. Det är en ganska drastisk lösning, me den kanske är nödvändig och du ska få sluta må dåligt. För nu gör du ju precis som mig och det ska du inte göra. Ska snart gå upp och berätta om min lösning, men först ska jag äta middag med karl´n som står för mina humörsvängningar här i livet. see yah! puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela