Zatharina - The one and only*

Strength

.jag minns allt som naglarna mot glas.

Publicerad 2006-04-28 09:55:13 i Allmänt,

Idag är en dålig dag, den började iofs redan igår när jag var ute och sprang.. det gick riktigt askalasdåligt, jag tappade bort mig kan man nog säga. Sen trodde jag att det skulle bli bättre om jag sov, men icke!  Jag vaknade till en ännu sämre dag. Det sista jag drömde var att jag inte ens kunde stiga ur en hiss utan att fastna i taket. Värdelös... Idag har jag ett artikelseminarium, som jag skulle behöva förbereda lite mer men med sådan dag som det är idag känns det inte så lockande. Ingen är hemma heller som kan muntra upp mig.. Jädrans!

Nu ska jag gå och göra mig snyggare (observera att jag valde snyggare istället för snygg =) )

Puss och kram


Än finns det tusentals tårar kvar
De var dina att ge vemsomhelst
Äntligen
De är de dyrbaraste smycken du har

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2006-04-28 12:42:46

såna dagar har man ibland! det går över, det är ju helg nu=)...jag är iaf lite gladare, fast jag hade provuppkörning idag som jag inte blev godkänd på...ajaj...puss och kram

Postat av: Big

Publicerad 2006-04-28 13:36:57

Jo, det var jag. Jag ringer kanske snart.. Jag har kris. Trevigt att vi synkar. Kanske skulle ha mått gott av att hælsa på varandra hur nu det ska gå till med en massa mil emellan. Jaja. Lyssna inte på deppmusik!! Det gør jag... inge bra. Puss och kram

Postat av: mamma

Publicerad 2006-04-28 19:31:57

Hej Birgitta.
Ring mig i stället. Jag är ganska klok...
Och hej Katarina. Du kan också ringa, om du behöver.

Postat av: Helena

Publicerad 2006-05-01 19:57:38

kontakter sis, kontakter! malin känner vakten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela