Zatharina - The one and only*

Strength

Hem, ljuva hem..

Publicerad 2006-04-14 20:52:05 i Allmänt,

Nu återfinns jag hemma i Falun igen! det är alldeles bra för själen, jag återhämtar mig fort och får krafterna tillbaka.. Dessutom får jag gapskratta åt mamma när hon shakar sitt ass =) det är roligt för det finns inte så många som är så knäppa som hon uppe i Umeå.. =) 
Imorgon bär det av till famor på födelsedagskalas och pimpelfiske, hur nice som helst, en liten icke-komplett-syskonutflykt..
Jag tänker mycket på min nya kompis dessa dagar, Helena tyckte han verkade väldans söt och det är ju bra.. vi vet ju alla att man ska lyssna på sina syskon.. te.x. när man säger att killen inte är så bra som han verkar.. men han kommer tillbaka-oroa dig inte för det!

He is so in love with you!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2006-04-14 22:49:24

Du glömde säga att farmor fyller 102 år!

102, ETTHUNDRATVÅ år!!!

Postat av: Big

Publicerad 2006-04-15 17:48:42

He´s so in love with you... o yeah.

Nu finns alla bilderna från idag på dina bilder. puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela